Компания "JR Systems" в FaceBook!!!Компания "JR Systems" в Google Plus!!!Компания "JR Systems" в Twitter!!!

Оберіть мову

Оберіть мову

Системы подсчета посетителей. Беспроводные датчики.

images/img/systems_prew1.jpg
Система підрахунку відвідувачів складається з бездротових лічильників відвідувачів, колектора даних, що здійснює збір даних з лічильників відвідувачів і їх передачу, а також з програми для перегляду статистичних, аналітичних, адміністративних і фінансових звітів.
Бездротові лічильники відвідувачів з терміном роботи до двох років, які зручно встановлювати без проведення будь-яких будівельних робіт з монтажу кабелів живлення і комунікації.
Колектора здійснюють збір даних з лічильників відвідувачів та їх передачу на локальний комп'ютер або сервер у центральному офісі. Залежно від типу колектора, дані передаються за допомогою прямого підключення до комп'ютера, через локальну мережу або Інтернет.

В даний час на ринку представлена ​​велика кількість систем підрахунку, що відрізняються за призначенням, функціоналу, ціною. Нашими автономними системами підрахунку покупців можна відносно недорого вирішити як і просту задачу за підрахунком відвідувачів. Так і більш складну з урахуванням напрямку руху, з можливістю аналізу отриманої інформації на ПК і в мережі.

Системи підрахунку відвідувачів, встановлені на входах, дозволяють з'ясувати загальну кількість відвідувань магазину або торгового центру за певний період часу і отримати звіт, який ілюструє їх динаміку. Порівнюючи отримані результати відвідувань зі звітністю про скоєні покупках і аналізуючи отриману інформацію, можна спланувати рекламну кампанію торгового підприємства так, щоб вона охопила як можна більшу кількість потенційних покупців. Разом з тим при їх використанні можна достовірно, а не «на глаз», оцінити ефективність вже проведеної рекламної кампанії, а також виявити негативні моменти в оформленні торгового залу, що сприяють зниженню купівельної активності.

Системи підрахунку відвідувачів, встановлені усередині торгового залу, допомагають визначити напрямки руху покупців і виявити найбільш популярні у покупців маршрути, а значить, розташувати товар усередині магазина таким чином, щоб представити його покупцеві в найбільш вигідному світлі.