Компания "JR Systems" в FaceBook!!!Компания "JR Systems" в Google Plus!!!Компания "JR Systems" в Twitter!!!

Оберіть мову

Оберіть мову

Системы подсчета посетителей. Беспроводные датчики.

Колектор для збору даних JR MANUAL


Застосування:

Система підрахунку відвідувачів JR MANUAL зчитує інформацію про відвідувачів з лічильників JR REF, JR UNI. Система збору даних працює без локального комп'ютера за допомогою інфрачервоного каналу. Для того щоб почалося зчитування даних, потрібно направити на лічильник JR MANUAL колектор і натиснути «кнопку зчитування». Система JR MANUAL може обслуговувати близько 100 лічильників. Її пам'ять здатна зберігати близько 4000 днів підсумовуваною погодинної статистики. Отримані дані з лічильників відвідувачів направляються в центральний комп'ютер, їх експорт здійснюється через USB-кабелю підключених до комп'ютера.

Варианти використання:

Колектор збору даних JR Manual зчитує інформацію з таких лічильників, як:

  • бездротові лічильники відвідувачів JR REF
  • бездротові лічильники відвідувачів JR UNI

Переваги:

 

  • Автономність і мобільність - здатність системи працювати, не підключаючись до локальної мережі комп'ютера. Зчитування даних можна робити вручну за допомогою інфрачервоних з'єднань з лічильником.
  • Велика ємність пам'яті - система може зберігати 4000 днів статистики зібраної з 100 шт. лічильників за кожну добу.
  • Універсальність - колектор підходить до різних типів лічильників.
  • Довгостроковість - система може працювати 60 днів без зарядки акумуляторів.

 

Технічні характеристики:

Назва Опис
Збір даних Вручну через радіо канал
Радіус дії до 1 метра від датчика
Кількість лічильників 100 шт.
Внутрішня пам'ять 4000 доби погодинної статистики
Матеріал корпусу ABS пластик, чорний
Живлення Li-ion 600mA акумулятор. Робота до 60 днів, від однієї зарадки
Розміри 90 х 66 х 28 мм
З'єднання з ПК Вручну через USB з'єднання

В даний час на ринку представлена ​​велика кількість систем підрахунку, що відрізняються за призначенням, функціоналу, ціною. Нашими автономними системами підрахунку покупців можна відносно недорого вирішити як і просту задачу за підрахунком відвідувачів. Так і більш складну з урахуванням напрямку руху, з можливістю аналізу отриманої інформації на ПК і в мережі.

Системи підрахунку відвідувачів, встановлені на входах, дозволяють з'ясувати загальну кількість відвідувань магазину або торгового центру за певний період часу і отримати звіт, який ілюструє їх динаміку. Порівнюючи отримані результати відвідувань зі звітністю про скоєні покупках і аналізуючи отриману інформацію, можна спланувати рекламну кампанію торгового підприємства так, щоб вона охопила як можна більшу кількість потенційних покупців. Разом з тим при їх використанні можна достовірно, а не «на глаз», оцінити ефективність вже проведеної рекламної кампанії, а також виявити негативні моменти в оформленні торгового залу, що сприяють зниженню купівельної активності.

Системи підрахунку відвідувачів, встановлені усередині торгового залу, допомагають визначити напрямки руху покупців і виявити найбільш популярні у покупців маршрути, а значить, розташувати товар усередині магазина таким чином, щоб представити його покупцеві в найбільш вигідному світлі.