Компания "JR Systems" в FaceBook!!!Компания "JR Systems" в Google Plus!!!Компания "JR Systems" в Twitter!!!

Оберіть мову

Оберіть мову

Системы подсчета посетителей. Беспроводные датчики.

Лічильники відвідувачів JR DUOS

Бездротові лічильники відвідувачів JR DUOS

Застосування:

Бездротові двонаправлені лічильники відвідувачів JR DUOS використовуються для підрахунку відвідувачів в комплексних приміщеннях, де має значення, напрямок переміщень відвідувачів, а також їх загальну кількість в даному комплексі і прилеглої до нього територій. Отримані дані по підрахунку відвідувачів відправляються на колектор бездротового інтерфейсу кожні кілька хвилин (проміжки задаються в самій системі). Для точного визначення напрямку руху людей, лічильник сканує в секунду 200 разів, в наслідок цього споживання енергії буде набагато більше. У звичайних лічильниках підрахунку відвідувачів вона становить 20 сканувань в секунду. Але не дивлячись на це в зазначених лічильниках підрахунку відвідувачів працює унікальна технологія XLP (eXtreme Low Power), яка дозволяє системі працювати від батарейок протягом 2-х років. Дана розробка є унікальною, і не має аналогів у світі.

Установка бездротових лічильників відвідувачів, ви не порушуєте інтер'єр кімнати, дизайн приміщення залишається колишнім, так як вони не вимагають прокладки проводів комунікації та проводів живлення. 

Варианти використання:

Бездротові лічильники відвідувачів JR DUOS використовуються для обліку відвідувачів на таких об'єктах як:

  • Аеропортах
  • Торгових і розважальних центрах
  • Транзитних проходах в приміщення
  • Автобусних або залізничних станціях
  • Дискотеках або нічних клубах

Переваги:

  • Бездротова установка - лічильники відвідувачів просто приклеюються надійного двостороннього липкою стрічкою і встановлюються без монтажу кабелів передачі даних і живлення.
  • Двохнаправлений підрахунок відвідувачів - лічильники відвідувачів визначають напрямок руху відвідувачів, що дозволяє вести не тільки облік відвідувачів, а й визначати кількість знаходяться в приміщенні відвідувачів в певні періоди часу.
  • Бездротова передача даних - лічильник відвідувачів підключається до колектора даних за допомогою бездротового з'єднання по радіоканалу і передає дані в автоматичному режимі.
  • Довгий термін роботи - лічильники відвідувачів працюють від батарейок строком до 2х років.
  • Автономна робота і відмовостійкість - лічильники відвідувачів працюють автономно, без підключення до локального комп'ютера, що спрощує експлуатацію лічильників відвідувачів, а також значно збільшує відмовостійкість всієї системи підрахунку відвідувачів в цілому.

Технічні характеристики:

Назва Опис
Принцип работи Перетин двох ІК променів
Визначення напрямку Двонаправлений
Внутрішня пам'ять 25 діб, погодинної статистики
Матеріал корпусу ABS Plastic, чорний або білий
Джерело живлення 3 AA батарейки
Термін роботи До 24 місяців (до 2-х років)
Збір даних Колектор JR MOBI або JR LAN
Розміри 67 x 67 x 25мм
Точність підрахунку 95% 2м, >2м -1%/м
Ширина проходу Оптимальний режим від 1м-3м, максимальний 7м
Кут ІК випромінювання
Кріплення Двох стороння липка стрічка або кронштейн
Анти-саботажний захист Звуковий сигнал з налаштованим періодом спрацьовування і звіт в аналітичній програмі

В даний час на ринку представлена ​​велика кількість систем підрахунку, що відрізняються за призначенням, функціоналу, ціною. Нашими автономними системами підрахунку покупців можна відносно недорого вирішити як і просту задачу за підрахунком відвідувачів. Так і більш складну з урахуванням напрямку руху, з можливістю аналізу отриманої інформації на ПК і в мережі.

Системи підрахунку відвідувачів, встановлені на входах, дозволяють з'ясувати загальну кількість відвідувань магазину або торгового центру за певний період часу і отримати звіт, який ілюструє їх динаміку. Порівнюючи отримані результати відвідувань зі звітністю про скоєні покупках і аналізуючи отриману інформацію, можна спланувати рекламну кампанію торгового підприємства так, щоб вона охопила як можна більшу кількість потенційних покупців. Разом з тим при їх використанні можна достовірно, а не «на глаз», оцінити ефективність вже проведеної рекламної кампанії, а також виявити негативні моменти в оформленні торгового залу, що сприяють зниженню купівельної активності.

Системи підрахунку відвідувачів, встановлені усередині торгового залу, допомагають визначити напрямки руху покупців і виявити найбільш популярні у покупців маршрути, а значить, розташувати товар усередині магазина таким чином, щоб представити його покупцеві в найбільш вигідному світлі.