Компания "JR Systems" в FaceBook!!!Компания "JR Systems" в Google Plus!!!Компания "JR Systems" в Twitter!!!

Оберіть мову

Оберіть мову

Системы подсчета посетителей. Беспроводные датчики.

Підрахунок відвідувачів в одному конкретному приміщенні

Провести підрахунок відвідувачів в одному або декількох приміщеннях ми рекомендуємо використовувати систему підрахунку відвідувачів JR UNI. Дана система складається з трьох компонентів: бездротові інфрачервоні лічильники відвідувачів.
Колектор даних для зчитування інформації з лічильників відвідувачів і комп'ютерна програма для зберігання даних і побудови різних звітів.
Компоненти системи:
  • Лічильники відвідувачів JR UNI
  • Колектор для збору даних JR LAN
  • Програма для проведення аналітики "JR Analitics"
Лічильники відвідувачів встановлюються (приклеюються) на вході в приміщення і формують невидимий інфрачервоний бар'єр. Кожне те бар'єру буде зараховано і збережено в пам'яті лічильника відвідувачів. Через певний час лічильник відвідувачів передасть статистичні дані в колектор даних, який підключений до локального комп'ютера. На комп'ютері встановлена ​​програма "JR Analitics", за допомогою якої можна подивитися різні статистичні, аналітичні, адміністративні та фінансові звіти. Для перегляду фінансових звітів можливо налаштувати імпорт фінансових даних з касового апарату в програму "JR Analitics". Дані в програмі оновлюються автоматично. При необхідності, можна налаштувати автоматичне пересилання даних на інший комп'ютер.
Якщо в приміщенні немає можливості підключити колектор даних до локального комп'ютера або комп'ютера взагалі немає, то можна використовувати інший тип колектора:
JR Manual - мобільний колектор для зчитування даних з датчиків вручну,
JR LAN - автоматичний колектор з передачею даних через локальну мережу,
JR Mobi - автоматичний колектор з передачею даних через мережу мобільного оператора.

Будь-якого власника магазину цікавить насамперед окупність системи підрахунку відвідувачів. Підрахунок відвідувачів - потужний маркетинговий інструмент, службовець для підвищення продажів в магазинах і торгових центрах, поліпшення якості обслуговування відвідувачів, для проведення безпомилкових розрахунків місця і часу проведених рекламних та інших акцій. При цьому вартість таких систем починається буквально від кількох тисяч гривень. Тому окупність їх, як і інших елементів автоматизації, дуже швидка.

Системи підрахунку відвідувачів вирішують цілий ряд завдань, що не охоплюються іншими елементами автоматизації. У них своя власна ніша, і необхідність для маркетингу видаваної такими системами інформації не залишає сумнівів. На сегодняшний день наши системы подсчета посетителей уже установлены в ряде крупных торгово-развлекательных центрах, отдельных магазинах, сетей магазинов и автосалонах по всей Украине. Зараз йде активне впровадження цього елемента автоматизації, і скоро, мабуть, нас усіх порахують - від цього не піти.